Administratieve backoffice

/Administratieve backoffice
Administratieve backoffice2018-08-10T13:24:43+00:00

Administratieve backoffice werkzaamheden outsourcen, voordelig bij Alembo?

Overweegt u outsourcing van uw administratieve of backoffice werkzaamheden? Het geheel of gedeeltelijk uitbesteden van terugkerende maandelijkse taken kan zeer interessant zijn. U bespaart hierdoor aanzienlijk tijd en kosten. Omdat u tijd over heeft, kunt u de focus verleggen om uw medewerkers taken te geven die direct impact hebben op de groei van uw organisatie. Wanneer u administratieve backoffice taken belegd bij Alembo bespaart u al snel 30% of meer op uw operationele kosten. Ook wanneer u te maken heeft met dagopleveringen op piekmomenten, is het outsourcen naar een offshorebestemming zeer aantrekkelijk. Omdat Alembo meer dan 150 medewerkers in dienst heeft, kunnen wij flexibele arbeid leveren waardoor u snel op kunt schalen. Onze medewerkers zijn hoogopgeleid en ieder traject wordt met zorg voorbereid en begeleid zodat wij samen met u de afgesproken kwaliteit en deadlines halen.

Welke administratieve werkzaamheden outsourcen?

Uitbestede administratieve taken bij Alembo zijn onder andere het verwerken contracten, facturen, rapportages, formulieren en mutaties. Doordat onze medewerkers goed Nederlands kunnen lezen en schrijven, is het zeer interessant om Nederlandstalige backoffice activiteiten uit te besteden. Wij werken voor verschillende sectoren zoals: Verzekeraars, Banken en E-commerce.

Wij leveren de volgende backoffice diensten:

  • Boekhouding en factuurverwerking

  • Order-entry en verwerking

  • Het verwerken van dossiers en polissen

  • Het verwerken van (gsm) contracten

  • Het verwerken van cashback acties

  • Het verwerken van handgeschreven gegevens en informatie en data entry

  • Het uitvoeren van klantmutaties

  • Het bieden van WFT ondersteuning

  • Het bieden van 24×7 klantenservice

  • Het schrijven van webteksten en contentbeheer

Meedenken met onze klanten

We denken graag met u mee. Of het nu gaat om het bepalen van de juiste strategie of het samenstellen van een winstgevende businesscase. We kunnen de werkzaamheden zowel offline als online in uw eigen applicatie uitvoeren. Hierbij maken we altijd gebruik van beveiligde netwerkverbindingen. Door uitstekende IT infrastructuur wordt er op afstand net zo snel gewerkt als u gewend bent. Onze 3 internetproviders, waarvan de belangrijkste glasvezel is en daarbovenop 4G dataverbinding en ADSL maken dat mogelijk.

Inregelen processen en samenwerking starten

Ieder traject is weer anders van aard, omdat iedere outsourcebehoefte verschilt. Soms zijn administratieve backoffice trajecten complexer en moet er veel meer ingeregeld en getraind worden dan andere eenvoudigere trajecten. We vinden het belangrijk dat er veel zorg besteed wordt aan het in kaart brengen van de outsourcewens en het uitwerken van de verwachtingen. Een goede voorbereiding is het halve werk. Gefaseerd en gecontroleerd vindt de implementatie plaats met begeleiding van een vaste contactpersoon vanuit Nederland en Suriname. Transparantie en heldere communicatie helpt bij het opbouwen van een prettige lange termijn relatie. Waardoor succesvolle samenwerkingsverbanden ontstaan en voor beiden een win-win situatie.

Veiligheid gegarandeerd

Alembo werkt conform ISO 27.001. Het inloggen op uw systemen gaat via een beveiligde VPN-verbinding. Alembo voor alle security audits geslaagd, waaronder voor KPN, ABN AMRO, Internationale Bank en een Belgische Telecom. 

AVG privacywet bij administratieve backoffice outsourcing

Alembo past de AVG, de Algemene Verordening Gegevensbescherming, toe bij alle werkzaamheden waar sprake is van persoonsgegevens. Download hier onze whitepaper.

Wilt u meer weten over onze diensten? Maak kennis met ons team in Suriname. Bel of mail ons gerust voor een uitgebreide kennismaking of een vrijblijvende offerte met plan van aanpak.