BVA Auctions Klantenservice chat & mail

/BVA Auctions Klantenservice chat & mail
BVA Auctions Klantenservice chat & mail2018-12-06T14:59:55+00:00

PORTFOLIO

BVA Auctions: Klantenservice chat & mail

BVA Auctions besteedt een deel van de 1e lijn mail en chat uit aan Alembo, tijdens werkdagen en in het weekend om pieken op te kunnen vangen. Met een team van 12 fte verwerkt Alembo meer dan 4000 tickets en 1000 chats per week. Geregeld zet BVA Auctions Alembo in om de toegenomen workload op te vangen. Dit vergt continu afstemming en flexibiliteit. Goede communicatie via moderne middelen zoals Slack maakt dit wekelijks mogelijk.

Dit resulteert in een gemiddelde klanttevredenheidsscore van een 8,5. De klantvragen die Alembo beantwoordt gaan over productinformatie, ophaalinformatie, ontbinding van kavels, kijkinformatie en vragen over de levering. Alembo biedt een flexibele schil die de de klantenservice van BVA Auctions in Nederland goed aanvult.

BVA Auctions Klantcase Klantenservice

Klik hier om terug te keren naar het totaaloverzicht van onze Klant Portfolio.

Ja, ik wil meer informatie!
  • BVA Auctions kiest voor Alembo door gunstige prijsstelling en flexibele inzet van personeel om pieken bij de klantenservice te kunnen opvangen.

  • Uitbesteedde taken: 1e lijns klantenservice via chat en email.

  • Met een team van 12 fte verwerkt Alembo meer dan 4000 tickets en 1000 chats per week

  • Klantsysteem Zendesk ticketing/emails. Onderlinge communicatie verloopt via Slack

  • Gemiddelde klanttevredenheidsscore van een 8,5

  • Klantvragen gaan over productinformatie, ophaalinformatie, ontbinding van kavels, kijkinformatie en vragen over de levering