Intertoys: klantenservice mail en telefonie

/Intertoys: klantenservice mail en telefonie
Intertoys: klantenservice mail en telefonie2018-12-05T14:44:45+00:00

PORTFOLIO

Intertoys: Klantenservice mail & telefonie

Intertoys heeft ieder jaar een enorme piekbelasting gedurende het najaar en heeft dit jaar contact gezocht met Alembo om te analyseren of partnerschap een passende oplossing is. Het kost ieder jaar steeds meer moeite om geschikte klantenservicekandidaten te vinden in Nederland. Er zijn teveel vacatures en te weinig gegadigden. Door een deel uit te besteden aan Alembo heeft Intertoys een oplossing voor het vinden van geschikt personeel.

Na een pilot waar 2 medewerkers op afstand zijn getraind door Intertoys, is verder opgeschaald naar een team van 15 fte. 1e Lijn Telefonie en email worden door de collega’s opgepakt vanuit Paramaribo en er wordt nauw samengewerkt met het vaste Intertoys Team in Nederland.

Intertoys Klantcase: klantenservice mail & telefonie

Klik hier om terug te keren naar het totaaloverzicht van onze Klant Portfolio.

Ja, ik wil meer informatie!
  • Intertoys vindt in Alembo een partner die hoge piekbelasting kan opvangen

  • Het wordt steeds lastiger om goed callcenter personeel te vinden in Nederland

  • Uitbesteedde taken: telefonie en mail – 1e lijns vragen, 7 dagen per week

  • Eerst een pilot met 2 medewerkers die op afstand worden getraind op leveringsvragen. Daarna opschalen.

  • Team van 15 fte wordt vervolgens getraind door Intertoys in Suriname

  • Klantsysteem: Omnidesk via beveiligde VPN verbinding