Klantenservice

Home/Klantenservice
Klantenservice 2017-06-01T16:26:33+00:00
Klantenservice

Klant is koning, daarom biedt u uw klant graag de beste klantenservice. Maar kunt u dit wel 24/7 garanderen? Of dit nu telefonisch, per mail of via social media gaat, Alembo zorgt ervoor dat u altijd beschikbaar bent voor alle klantvragen.  

Naast de standaard applicaties maakt Alembo het ook mogelijk om uw eigen systeem te integreren. Wij verzorgen gedetailleerde rapportages zodat u voldoende inzicht heeft in alle contactmomenten.

Alembo biedt u desgewenst de mogelijkheid om “Supervisor schermen” op uw locatie te plaatsen, zodat u continu inzicht heeft in het klantcontact. U blijft dan op de hoogte van de wachtrijen en ziet wat de Service Levels zijn. Indien gevraagd wordt er doorgeschakeld naar uw eigen tweedelijns support.

Naast de traditionele klantkanalen zoals email, telefoon en live chat merken wij een groei van contactmomenten via social media kanalen. Komen uw naam en merk veelvuldig voor in zowel de media als op Facebook, Twitter of LinkedIn?  Wij helpen u graag waar nodig met het opstellen van een social media strategie.

Geïnteresseerd? Onze accountmanagers staan klaar voor al uw vragen en verzoeken.