Klantenservice uitbesteden kosten vanaf €18,50 per uur

Klantenservice uitbesteden kosten reduceren

De klant is koning en daarom is het erg belangrijk dat u de beste klantenservice aanbiedt. Het missen van een belangrijke bestelling of het niet tijdig beantwoorden van klantvragen is geen optie. 

Wanneer u aan klantenservice uitbesteden denkt, omdat u bijvoorbeeld moeite heeft met het vinden en behouden van gekwalificeerd personeel, behoefte heeft aan een flexibel op- en afschalen i.v.m. piekmomenten en u kosten wil besparen, dan is de zoektocht naar een geschikte extern callcenter de moeite waard. Callcenters zijn er over de hele wereld. Van India, tot Bulgarije, Indonesië tot Marokko. Wanneer u op zoek bent naar ervaren callcenter agents dan is offshoring van klantcontact naar Suriname ook zeer interessant om te onderzoeken. Suriname is bij uitstek geschikt vanwege de hoogopgeleide en ervaren, empathische callcenter agents en de taal: Nederlands is de officiële voertaal in Suriname zodat uw klanten goed en professioneel te woord worden gestaan. 

Klantenservice uitbesteden kosten reduceren is een voordeel, maar er zijn ook andere voordelen. Of het nu om telefoniedienst uitbsteden, mailafhandeling, live chat, WhatsApp of social media gaat, Alembo zorgt ervoor dat u altijd bereikbaar bent voor alle klantvragen. We maken gebruik van onze SaaS callcenterapplicaties, maar het is natuurlijk ook mogelijk om in eigen systeem te werken. We werken o.a. met de volgende klantcontactcenter applicaties: QuandaGo, Zendesk, Omnidesk, Contactcenterlive, Aircall, Dixa, Salesforce, Vocalcom, Livecom, Cowbrowser, Jara, Robin en andere tools en applicaties. 

Iedere verandering brengt risico’s met zich mee. Bij klantenservice uitbesteden kosten besparen door samenwerking met het buitenland is dat niet anders. Begrijpen de mensen lokaal wel wat de klantvraag is? Hoe zit het met de GDPR? Door meer dan 15 jaar aan ervaring zijn wij bekend met veel van deze risico’s en zijn er maatregelen genomen. Zo wordt voor ieder nieuw traject een internationaal verwerkersovereenkomst gesloten, waarin de te nemen veiligheids- en privacy maatregelen zijn vastgelegd. Uiteraard werken wij met beveiligde VPN verbindingen en is onze  ICT infrastructuur zeer robuust

Klantenservice uitbesteden kosten reduceren kan al vanaf €18,50 per uur via Alembo. Tarifering kan op basis van inzet, contactduur, aantal contacten; wat u het beste uitkomt. Lees hier hoe Intertoys de samenwerking ervaart met Alembo en de uitkomst van onderzoek consumentenbond onder bereikbaarheid webshops klantenservice

24x7 klantenservice uitbesteden mogelijk

Alembo is 24/7 bereikbaar. Daarnaast verzorgen we gedetailleerde rapportages, zodat u  inzicht heeft in alle contactmomenten. Door mee te luisteren in telefoongesprekken en inzage te hebben in Real-Time Dashboards bent u altijd op de hoogte van de prestaties van uw team.  Wilt u alleen bij piekmomenten of na werktijden gebruik maken van een externe klantenservice? Geen probleem, bij Alembo kunt u uw klantenservice deels of volledig outsourcen. Bij deels klantenservice outsourcen kunt u denken aan de inzet van klantenservice op afstand voor overflow of buiten kantoortijden. Alleen als 1e lijn klantcontact, 2e lijn klantcontact blijft bij uw klantenservice team op locatie. Of uitbesteden per klantcontact kanaal, bijvoorbeeld alleen live chat of mail, of alleen telefonie, of een combinatie ervan.

Alembo en customer support

Alembo biedt klantenservice aan vanuit Suriname en is voor bedrijven een verlengstuk van hun organisatie. Alembo is in Nederland en België  de grootste informatieverwerkings– en klantenservice leverancier die 24 uren per dag, 7 dagen per week vanuit Suriname klanten in Nederland en België bedient. Met 300+ professionals wordt de klant ondersteund in Klantenservice via telefonie, webchat, E-mail, WhatsApp en Facebook Messenger. 

De aanpak is transparant, flexibel, professioneel. Tarieven zijn op individuele situaties af te stemmen. Het tarief tijdens normale Nederlandse werktijden is €18,50 per uur. Door de combinatie orderverwerking en klantenservice worden bestaande klanten goed ondersteund.

Klantenservice uitbesteden tegen zeer gunstige tarieven
Klantenservice Alembo

Voordelen klantenservice uitbesteden via Alembo

Voor het outsourcen van klantenservice naar Suriname via Alembo bespaart u niet alleen tijd en energie, maar is ook nog eens zeer voordelig. Enkele voordelen op een rij:


Klantenservice uitbesteden kosten en vele voordelen

Neem contact met ons op!

Klantenservice Alembo