Klantenservice webshop uitbesteden – Multichannel 24×7

/Klantenservice webshop uitbesteden – Multichannel 24×7
Klantenservice webshop uitbesteden – Multichannel 24×72019-03-28T10:59:51+00:00

Klantenservice webshop uitbesteden – Multichannel 24×7

De klantenservice is een belangrijk onderdeel van uw webshop. U wilt ieder moment van de dag bereikbaar zijn en adequate service leveren. Ook verwachten klanten dat hun vragen op een vakkundige en vriendelijke manier worden beantwoord. Om uzelf hierin optimaal te onderscheiden kunt u dit proces uitbesteden aan een ervaren bedrijf. Bij Alembo staat het operationeel laten excelleren van onze klanten centraal in alles wat we doen.

U kunt kiezen voor het geheel of gedeeltelijk uitbesteden van uw klantenservice. Wij fungeren als een verlengstuk van uw organisatie. U profiteert van onze expertise en hoogopgeleide medewerkers. Door telkens te blijven meten en verbeteren weet u zeker dat uw klanten de beste service krijgen.

Klantenservice webshop uitbesteden Alembo

Klantenservice uitbesteden van uw webshop, de voordelen

Door de klantenservice van uw webshop uit te besteden via Alembo bespaart u niet alleen minimaal 30% van de kosten, u gaat een partnerschap aan met een ervaren bedrijf. Wij zorgen ervoor dat het uitbesteden van de klantenservice precies aansluit bij uw webshop.

Voordelen uitbesteden klantenservice webshop
  • 24×7 klantcontact, 365 dagen per jaar bereikbaar

  • Betaalbare tarieven vanaf €16,75 per uur

  • 90% van de 1e lijns vragen direct beantwoordt

  • Gemiddelde klanttevredenheid van 8,5 of hoger

  • Professionele Call Center via een SaaS call center applicatie CCL in Amsterdam. Of direct werken in uw systeem

  • Kennis van: Zendesk, Livecom, Cobrowser, Jira, Robin, Omnidesk, etc

  • Hoge empathie en inlevingsvermogen van de ervaren agents

  • Continu coaching en begeleiding van de medewerkers

  • Gedeeltelijk of geheel uitbesteden van uw klantenservice. Beiden zijn mogelijk

Klantenservice webshop uitbesteden: geheel of gedeeltelijk?

Wij bieden oplossingen op maat die passen bij uw wensen. Denkt u aan het volledig of deels uitbesteden van uw klantenservice, beiden zijn mogelijk. Zo kunt u de klantenservice afdeling geheel uitbesteden aan Alembo, dus 1e en 2e lijn, voor alle klantcontactkanalen voor chat, mail, telefonie en Whatsapp. U kunt de klantenservice ook gedeeltelijk uitbesteden wanneer u graag uw vaste bezetting  inhouse wil houden:

  • Als overflow en alleen buiten kantoortijden
  • Alleen 1e lijn klantcontact
  • Alleen per klantcontact kanaal bv. chat en email, of alleen telefonie

Het voordeel van deze manier van werken is dat wij zeer flexibel kunnen omgaan met uw wensen en behoeften. Hierdoor kunt u gemakkelijk pieken opvangen en uw huidige klantenservice bezetting met ons afstemmen. Wij zijn uw partner op afstand en denken graag mee over wat het beste voor uw werkt.

Samen succesvol in online klantenservice

Groei door samenwerking, daar gaan wij voor! Een goede voorbereiding is daarbij het halve werk. Samen bepalen wij wat de gewenste situatie is en hoe we daar naartoe gaan werken. Dit traject wordt vastgelegd in een plan van aanpak.  Afhankelijk van uw situatie bepalen wij de gewenste resultaten, kwaliteitsnormen en het inwerkprogramma. De gemiddelde leertijd is tussen de 3 dagen en 2 weken. Daarna volgt een periode van opschalen, extra trainingen en onder begeleiding het werk uitvoeren zodat het team uiteindelijk zelfstandig de klantenservice kan bemensen (na 2 tot 3 maanden).

AVG en regels voor het uitbesteden van uw klantenservice

Alembo beschouwt de informatie van onze klanten als volledig vertrouwelijk. Deze gegevens zullen ook als zodanig worden behandeld. Dit omvat ook de persoonsgegevens van úw klanten. Dit staat vermeld in onze algemene voorwaarden. Ook werken wij conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens en heeft iedere werknemer een geheimhoudingsclausule getekend. Bekijk onze privacy verklaring.

AVG en Klantenservice uitbesteden

Meer informatie over Alembo en het outsourcen van uw klantcontact

Alembo biedt klantenservice, administratie en content diensten op afstand en heeft een team van meer dan 170 medewerkers. Neem gerust contact (+31 (0)72 737 00 00|reacties@alembo.nl) met ons op als u kennis wil maken of meer informatie wenst over het uitbesteden van uw klantenservice voor uw webshop.