Laat uw klantenservice aan Alembo over: gunstige tarieven en 24/7 bereikbaar!

/Laat uw klantenservice aan Alembo over: gunstige tarieven en 24/7 bereikbaar!
Laat uw klantenservice aan Alembo over: gunstige tarieven en 24/7 bereikbaar!2019-02-07T12:41:16+00:00

Callcenter buitenland uitbesteden Alembo

Alembo uw partner voor klantenservice

De klant is koning en daarom is het erg belangrijk dat u de beste klantenservice aanbiedt. Het missen van een belangrijke bestelling of het niet tijdig beantwoorden van klantvragen is geen optie als u succesvol wil zijn.  Het vinden van de juiste gekwalificeerde callcenter agents wordt steeds lastiger.

Het uitbesteden van uw klantenservice kent vele voordelen. Of het nu om telefonie, mailafhandelingen of social media gaat, Alembo zorgt ervoor dat u altijd bereikbaar bent voor alle klantvragen. We maken gebruik van standaard callcenterapplicaties, maar het is natuurlijk ook mogelijk om uw eigen systeem te integreren. Vanaf €16,75 per uur kunt u klantcontact aan Alembo uitbesteden. Tarifering kan op basis van inzet, contactduur, aantal contacten; wat u het beste uitkomt.

24/7 bereikbaar en volledig transparant

Alembo is 24/7 bereikbaar voor uw onlineservice. Daarnaast verzorgen we gedetailleerde rapportages, zodat u  inzicht heeft in alle contactmomenten. Door mee te luisteren in telefoongesprekken en inzage te hebben in Real-Time Dashboards bent u altijd op de hoogte van de prestaties van uw team.  Wilt u alleen bij piekmomenten of na werktijden gebruik maken van een externe klantenservice? Geen probleem, bij Alembo kunt u uw klantenservice deels of volledig outsourcen.

Klantenservice uitbesteden naar Suriname

Alembo biedt klantenservice aan vanuit Suriname en is voor bedrijven een verlengstuk van hun organisatie. Wilt u meer weten over de verschillen en overeenkomsten als het gaan om werk overzees naar Suriname te outsourcen. Lees dan gerust onze blog of neem contact met ons op voor meer informatie. Ons ervaren team van adviseurs staat voor u klaar en begeleidt u bij het in kaart brengen van de mogelijkheden, het opstellen van een businessplan en de gefaseerde implementatie van klantcontactkanalen.