Nominatie V&D alembo case Telecom Inspiration awards
De klantenservice case V&D is, na het faillissement van V&D in 2016, genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards
De Telecom Inspirience Awards hebben als doel om de mooiste cases van business partners te belonen. De genomineerde cases dienen tevens als inspiratie voor het complete partnerkanaal. In 9 categorieën worden business partners beloond met een award. De klantcases worden beoordeeld door een brede vakjury.
De V&D case is door deze vakjury geselecteerd voor het beste contact center project.
Tijdens de periode van surseance van V&D is de Klantenservice in 1 dag succesvol overgegaan naar Alembo. Zowel V&D Klantenservice als Alembo klantenservice, als de SaaS leverancier Contact Center Live, hebben 24 uur; dag en nacht, doorgewerkt om de overdracht mogelijk te maken. Onder top urgentie, hoge visibility is een pracht prestatie geleverd.
Het was een lastige tijd voor V&D, maar met trots kijkt men terug naar wat hier is gepresteerd.
De Alembo medewerkers zijn direct en vol geconfronteerd met de klanten wiens bonnen niet meer geldig waren, of klanten die hun product binnen garantietermijn niet meer terug konden brengen.
Uiteraard zijn deze klanten goed geholpen binnen de mogelijkheden die de wet biedt, en die V&D bood.
Een prachtprestatie die geleid heeft tot deze nominatie.
Meer weten over de case neem dan contact met Alembo op.