Snel en efficiënt klantcontact door Live chat

/Snel en efficiënt klantcontact door Live chat
Snel en efficiënt klantcontact door Live chat2018-08-15T17:30:36+00:00

Live webchat werkt zeer efficiënt

Live chat biedt een laagdrempelige manier om snel iets te vragen. Klanten vinden dit prettig en hoeven hierdoor niet te wachten op een reactie via de mail of kosten te maken voor een telefoongesprek.

Alembo biedt 24×7 klantenservice aan via verschillende klantcontactkanalen zoals telefonie, email, social en live chat.   U zult u wel eens afvragen: is het voordelig om live chat uit te besteden? Het begeleiden en beantwoorden van klantvragen via de chat  is een uitstekende manier om uw klanten snel en op de juiste manier van dienst te zijn. Webchat of livechat wordt bovendien meer en meer ingezet voor klantenservice-activiteiten. Deze manier is vaak efficiënter dan telefonie en email, omdat één operator meerdere (tot ca. 4) chats tegelijk kan voeren en er minder klantcontactmomenten zijn dan bij email uitwisseling

Klantenservice kanaalEen webchatapplicatie is eenvoudig op uw website te implementeren. Alembo is bekend met diverse chatapplicaties, zoals:

–          LiveChat

–          CoBrowser

–          Zopim

–          CCL

Online chat, wat zijn de voordelen?

Alembo zorgt ervoor dat uw klantenservice zeer professioneel wordt ingezet. Enkele voordelen om uw live klantenservice of online chat aan Alembo uit te besteden zijn:

–          De agents/operators zijn zeer professioneel;

–          Er kan flexibel worden ingespeeld op call aanbod;

–          Lagere tarieven; per chat of per uur mogelijk

–          7 x 24 uur beschikbaar

–          Mogelijkheden om live chat ook alleen na werktijden uit te besteden

–          Enthousiaste agents

Wilt u meer weten? Maak gerust een afspraak met onze accountmanager voor een vrijblijvende prijsopgave.