Financiële administratie
Boekhouding & Assistent Accountancy uitbesteden door professionals
Zorgeloos uw financiële administratie uitbesteden aan de expert
Financiële Administratie uitbesteden
Een goede Financiële Administratie zorgt voor overzicht en fiscale voordelen
Ondernemer bent u geworden om te ondernemen, niet om de administratie te doen. Toch kan niemand om een administratie heen en laten velen geld lopen uit gemakzucht. Kies daarom voor een online administratie en bespaar eenvoudig geld door middel van een goede financiële administratie.
Voor een groot aantal ondernemers en MKB bedrijven is in het bijhouden van de boekhouding een taak waar ze tegenop zien, terwijl een goede boekhouding juist zorgt voor overzicht, inzicht en (fiscale) financiële voordelen.
Gelukkig biedt Alembo een oplossing: een hoogopgeleide, snelle en secure boekhouding tegen een fijn tarief. Ons Surinaamse team neemt de uitvoer van de werkzaamheden voor hun rekening waarbij u real-time inzicht heeft in uw geldzaken. Bespaar minimaal 30% op kosten en houd meer tijd over voor andere taken.
Zowel in Nederland als in Suriname krijgt u uw eigen contactpersoon. Voor ieder traject worden afspraken gemaakt over kwaliteitsnormen, verwerkingssnelheid en wordt er middels een pilot ervaring opgedaan om zo snel over te gaan naar de verwerking van grote hoeveelheden van uw financiële administratie.
Bekend met groot aantal boekhoudpakketten
Assistent Accountancy uitbesteden
Wanneer u hulp nodig heeft met Assistent Accountancy activiteiten, dan kan Alembo u ook ondersteunen. We doen dit onder andere voor VANTHUL Accountancybureau en Lammerse Accountants.
De volgende taken vallen onder onze Assistent Accountancy service:
- Opstellen van Jaarrekeningen
- Begeleiden en assisteren van administratief medewerker (die verantwoordelijk is voor de financiële administratie)
- Opstellen van tussentijdse rapportages en prognoses
- Controleren van administratieve werkzaamheden uitgevoerd door de medewerker administratieve dienstverlening
- Feedback geven aan de medewerker administratieve dienstverlening
- Voeren van correspondentie
- Opstellen aangiftes IB, VPB en OB
- Deelnemen aan overlegsituaties (intern/extern) die op deze functie van toepassing zijn
- Salarisadministratie
Onze USP's
- Hoog opgeleide medewerkers met kennis van tools, financiële software programma's en processen
- Door uw administratieve rompslomp uit te besteden aan een specialist bespaart u tijd en kosten
- Meer flexibiliteit. Door administratie uit te besteden, kunt u de capaciteit en bezetting van uw onderneming beter managen
- Communicatie verloopt via een vast contactpersoon, met korte lijnen en transparante afspraken
- Verleng uw werkdag door het tijdsverschil tussen Nederland en Suriname (4-5 uur)
Verder lezen over de voordelen van het outsourcen van uw financiële administratie, lees onze blog!
Administratie in goede handen
Uw financiële administratie is in goede handen. Zelf heeft u nauwelijks omkijken naar het inboeken van uw bonnetjes; scannen, sturen en de rest wordt gedaan. Onze gekwalificeerde medewerkers hebben ruime ervaring in financiële administratie en werken voor grotere- en kleinere bedrijven zoals KPN, Service Point en MKB: Openprovider, Lammerse Accountants en Dierwinkelier.
Wenst u meer informatie? Ook over onze andere diensten zoals salarisadministratie of administratieve backoffice? Bel gerust of maak een afspraak met onze Accountmanagers +31 (0)72 737 00 00 of reacties@alembo.nl.