Nieuws

/Nieuws
Nieuws2018-11-19T13:58:05+00:00
1401, 2020

Nieuwe klantopdracht: Assistent Accountancy

By |januari 14th, 2020|Categories: Nieuwsbrief|Reacties uitgeschakeld voor Nieuwe klantopdracht: Assistent Accountancy

Binnenkort start het financiële team van Alembo met een nieuwe klantopdracht. We starten met 2 fte en gaan assistent accountancy taken uitvoeren voor een Accountancy bureau.

1712, 2019

Alembo Factsheet december 2019

By |december 17th, 2019|Categories: Nieuwsbrief|Tags: |Reacties uitgeschakeld voor Alembo Factsheet december 2019

Lees in deze Factsheet waar Alembo anno december 2019 staat! We hebben een bevlogen jaar achter de rug, met uitdagingen, tegenslagen (van faillissement bij een aantal klanten) en groei in werk en capaciteit. Uiteraard [...]

1112, 2019

Alembo Gold Sponsor op de Webwinkelvakdagen 2020

By |december 11th, 2019|Categories: Nieuwsbrief|Tags: , , |Reacties uitgeschakeld voor Alembo Gold Sponsor op de Webwinkelvakdagen 2020

Alembo is Gold Sponsor van de Webwinkelvakdagen op 29 & 30 januari 2020. Wees welkom en bezoek onze stand nr. 150! Of bekijk onze presentaties samen met onze klanten: Intertoys (over klantenservice) en Schipveiling.nl (over samenwerken met je Virtuele [...]

2511, 2019

Artikel Financieel Dagblad over een scan- en transcribe project Herbarium Australië

By |november 25th, 2019|Categories: Nieuwsbrief|Tags: , , , |Reacties uitgeschakeld voor Artikel Financieel Dagblad over een scan- en transcribe project Herbarium Australië

Alembo is wereldwijde specialist in het transcriberen van Herbarium archieven. Alembo voert plantdata in, middels een zelf ontwikkelde tool DETA, zodat miljoenen gegevens over Herbaria online beschikbaar zijn. Miljoenen formulieren zijn inmiddels verwerkt voor Natural History [...]

3010, 2019

Feestelijke afsluiting groot data entry project

By |oktober 30th, 2019|Categories: Nieuwsbrief|Tags: , , , |Reacties uitgeschakeld voor Feestelijke afsluiting groot data entry project

Voor oktober heeft Alembo 150 extra medewerkers aangetrokken om in 1 maand tijd 1 miljoen handgeschreven formulieren te verwerken. Dit was een hele klus en vergde veel focus, doorzettingsvermogen, nauwkeurigheid en concentratie. Alleen [...]

2509, 2019

Klantenservices webwinkels slecht bereikbaar volgens Consumentenbond – Intertoys scoort het beste!

By |september 25th, 2019|Categories: Nieuwsbrief|Tags: , , |Reacties uitgeschakeld voor Klantenservices webwinkels slecht bereikbaar volgens Consumentenbond – Intertoys scoort het beste!

De Consumenten Bond heeft een mysterieonderzoek gedaan onder 8 webwinkels (MediaMarkt, Bonprix, 123inkt, Douglas, IKEA, Coolblue, bol.com, Intertoys)  naar de bereikbaarheid van de klantenservice.  Uit het onderzoek blijkt dat als je als klant een [...]