Blog

/Blog
Blog2018-11-19T17:31:59+00:00
2603, 2019

Klantenservice Recovery – Van crisis naar herstel

maart 26th, 2019|Tags: , , |Reacties uitgeschakeld voor Klantenservice Recovery – Van crisis naar herstel

Drie basisprincipes om een uitzichtloze situatie om te draaien naar herstel  Roodgloeiende telefoons, klanten blijven bellen en een overvolle mailbox. Dit zijn typische situaties waar u als klantenservice afdeling liever niet mee te [...]

2503, 2019

Hoe Verzekeraars en Intermediairs de risico’s van uitbesteden kunnen beheersen

maart 25th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor Hoe Verzekeraars en Intermediairs de risico’s van uitbesteden kunnen beheersen

Verzekeraars en Intermediairs besteden steeds meer uit. Dat is logisch en nodig om diverse redenen waaronder: Het opvangen pieken en dalen, het creëren van flexibiliteit. Kostenbeheersing. Inhuren van specifieke expertise. Dat het uitbesteden risico’s [...]

1103, 2019

De kracht van storytelling in de zakelijke wereld

maart 11th, 2019|Reacties uitgeschakeld voor De kracht van storytelling in de zakelijke wereld

Het vertellen van verhalen is van alle tijden en komt voor in verschillende vormen. In de zakelijke wereld wordt het vertellen van verhalen gezien als een manier om u te onderscheiden van de rest. [...]

102, 2019

Whitepaper: Hoe haal je het meest uit je Virtuele Assistent?

februari 1st, 2019|Tags: , , , |Reacties uitgeschakeld voor Whitepaper: Hoe haal je het meest uit je Virtuele Assistent?

Werk tot 25% effectiever door tijdrovende klussen uit te besteden aan een Virtuele Assistent! Als ondernemer ben je de hele dag bezig met het optimaal laten functioneren van jouw bedrijf. Administratie bijhouden, verslagen uitwerken, [...]

901, 2019

Callcenter uitbesteden naar Suriname; wat zijn de verschillen?

januari 9th, 2019|Tags: , , , , , , |Reacties uitgeschakeld voor Callcenter uitbesteden naar Suriname; wat zijn de verschillen?

Wanneer de kosten in Nederland te hoog worden of het vinden van geschikt klantenservice personeel lastiger wordt, dan biedt een callcenter in het buitenland een aantrekkelijk alternatief. Echter, de stap naar een buitenlands callcenter [...]