De wereld van outsourcing is dynamisch; er gebeurt veel op het gebied van samenwerken op afstand, technologie en binnen de verschillende taakgebieden waar Alembo in werkzaam is. Lees met ons mee over wat er speelt en wat ons raakt.
Waarom besteden veel organisaties hun klantenservice uit? Wat zijn de belangrijkste motivatoren en wanneer werkt het uitbesteden juist wel en wanneer niet?
Accountantskantoor Lammerse start begin 2020 met het offshoren van accountancy activiteiten naar Alembo in Suriname. We gaan in gesprek met Manuela Lammerse over hoe ze het uitbesteden tot nu toe heeft ervaren.
2020 stond voor veel uitdagingen. Covid, thuiswerken, klanten naar tevredenheid ondersteunen en elkaar proberen te blijven motiveren en in verbinding met elkaar te staan.
Een logische en goede vraag die ons geregeld wordt gesteld. Bij outsourcen is het niet meer dan normaal dat de ICT van de serviceprovider goed is ingeregeld.
Hoe gaan wij om met het verwerken van deze grote stromen gegevens en hoe regelen we met het team dat pieken zoals Black Friday, Kerst en Oud & Nieuw vlekkeloos verlopen?