Klantcases Financiële Administratie

Financiële Administratie uitbesteden Klantcases

VANTHUL financiële administratie

Waarom uitbesteden aan Alembo? 

VANTHUL groeit hard en vindt in Alembo een flexibele partner voor administratieve backoffice en assistent accountancy werkzaamheden. 

Administratieve backoffice en Assistent Accountancy

Alembo voert voor VANTHUL backoffice activiteiten uit zoals het controleren van verzekeringsoverzichten en het opvoeren van aanpassingen in de applicatie Visma Severa.

De assistent accountancy taken bestaan uit: 

  • Verwerken digitaal aangeleverde administratie
  • Bewaken tussenrekeningen
  • Opstellen van Jaarrekeningen
  • Opstellen van Rapportages
  • Verwerken mutaties voor salarissen, inhoudingen, premies en belastingen, onkostenvergoedingen en declaraties
  • Loonaangifte
  • Pensioenadministratie
  • Verzuimadministratie

Lees hier op de site van VANTHUL meer over ons team dat voor hen werkt. 

Outsourcen werkt gewoon goed en altijd conform afspraak. Alembo zorgt ervoor dat wij in kwalitatief goede menskracht kunnen groeien. Daarnaast draagt Alembo eraan bij dat wij processen reviewen en continu verbeteren. Kortom een professionele, prettige organisatie met korte lijnen die altijd open staat voor feedback. Een betrouwbare partner!

Lammerse Accountants assistent accountancy

Waarom uitbesteden aan Alembo? 

Lammerse Accountants heeft de potentie om snel te groeien en heeft daarbij meer ondersteuning in mensen nodig. Op dit moment is het lastiger om aan de juiste mensen te komen. Alembo is benaderd om voor Lammerse Accountancy administratieve controles uit te voeren en te assisteren bij het opstellen van Jaarrekeningen. 

Opvoeren boekhoudingen, jaarrekeningen opstellen 

De Assistent Accountant van Alembo houdt zich bezig met het opvoeren van boekhoudingen en het opstellen van jaarrekeningen voor medische beroepsbeoefenaren en eenvoudige organisaties in het midden en klein bedrijf (MKB). Hierbij wordt gebruik gemaakt van het boekhoudprogramma Snelstart / Twinfield en van sofwareprogramma Infine (een op Excel gebaseerd programma ten behoeve van het risicogericht samenstellen van de jaarrekening en het opmaken van de jaarrekening).

We zijn super blij met de ondersteuning die Alembo ons biedt bij Assistent Accountancy werkzaamheden. Een hele ontzorging. Een jaar later maken we nu de balans op en zien we dat de gok die we stiekem toch wel hadden genomen, zich inmiddels uitbetaald. We hebben een enthousiast team in NL, een enthousiast team in Suriname, wij als directie zijn weer blij en we hebben het meest succesvolle jaar achter de rug sinds de start van ons kantoor in 2010.

Waddenvacatures loonadministratie

Waarom uitbesteden aan Alembo? 

Waddenvacatures bemiddelt starters en professionals voor zowel tijdelijke als vaste banen, op basis van uitzenden en werving & selectie. Waddenvacatures houdt zich verder ook bezig met de payrolling van medewerkers. De eigenaar is te druk met zijn dagelijkse werkzaamheden, daarom is Alembo ingeschakeld om zijn workload te ontlasten. 

Urenadministratie en Contractverwerking

De afdeling VAZZ (Virtuele Assistenten) van alembo verzorgt voor Waddenvacatures de urenadministratie en helpt ook bij het opmaken van contracten en op orde brengen van documentatie van de kandidaten. Verder is er telefonisch- of mailcontact met kandidaten en opdrachtgevers. Systemen waarmee gewerkt wordt zijn o.a. Carerix en Pay4me.

Ik tevreden over de algehele samenwerking en wil deze verder uitbreiden. Verbeterpunten die ik heb aangedragen daar werk ik graag samen met jullie aan voor volgend jaar.

Openprovider boekhouding

Waarom uitbesteden aan Alembo? 

Openprovider kiest voor Alembo om een flexibele, betaalbare en kundige partij te hebben die hen kan ontzorgen bij de boekhouding

Boekhouding 

Vanaf 2016 voert Alembo financieel administratieve activiteiten uit voor Open Provider en verwerkt daarbij de administratie in het boekhoudsysteem Twinfield. De werkzaamheden die worden verricht zijn: 

  1. Controleren van boekingen in SMB Invoices 
  2. Verwerken van de creditcard mutaties
  3. Verwerken van de bankmutaties
  4. Analyses van de maand resultaten (posten)

Prettige samenwerking en communicatie waardoor ik ontzorgd word met mijn boekhouding.

KPN factuurverwerking

Waarom uitbesteden aan Alembo? 

KPN heeft een fors deel van hun factuurverwerking via Oracle-IT oplossingen geautomatiseerd. De automatiseringsslag ging gepaard met een reductie aan werkaanbod voor de orderverwerkers. KPN kiest voor Alembo door de flexibiliteit en kostenbesparing. 

Factuurverwerking: PO facturen, creditnota’s en journaalposten

PO facturen, directe facturen, verzamelfacturen, credit nota’s en journaalposten worden door Alembo verwerkt. Minimaal worden er 12.000 facturen per maand verwerkt, met een target van 600 facturen per dag. Maximale verwerkingstijd was 3 werkdagen met een kwaliteitseis van 98%. Het team had een continue bezetting van 6 FTE. Inmiddels is deze opdracht volledig geautomatiseerd.

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Alembo. De kwaliteit is hoog en zij kunnen flexibel inspelen op onze wensen.

Service Point jaarrekeningen

Waarom uitbesteden aan Alembo? 

Voor het behoud van concurrentievoordeel en kostenbesparingen heeft onze partner Service Point gekozen om administratieve werkprocessen aan Alembo uit te besteden. 

Jaarrekeningen verwerken 

Alembo verwerkt in opdracht van Service Point jaarrekeningen voor Nederlandse en Belgische bedrijven. Accountantsrapporten worden ingevoerd in de systemen, waarmee het bedrijf een goed overzicht behoudt van solvabiliteit en ontwikkelingen van bedrijven.

Een outsourcing partner die op een vlotte manier administratieve taken kan overnemen. Goede kwaliteit, nauwe samenwerking, snelle respons, flexibel en transparantie communicatie. Alembo is sterk gegroeid in pro-activiteit en schaalbaarheid.


Geef vandaag nog een boost aan uw business

Neem gerust contact met ons op!

Financiële Administratie