Alembo sluit contract voor Klantenservice Intertoys
Vanaf juni 2019 wordt de eerste- en tweedelijns Klantenservice van Intertoys door Alembo uitgevoerd. Door het uitbesteden van de Klantenservice zorgt Intertoys ervoor dat klantvragen flexibel, professioneel en snel worden opgepakt. De Alembo agents ondersteunen vanuit Paramaribo in het verwerken van klantvragen die binnenkomen via de telefoon, chat, en e-mail.
Na de doorstart van Intertoys is met Alembo overlegd hoe de Klantenservice vragen professioneel en goed kunnen worden beantwoord. Een belangrijke overweging voor Intertoys was daarbij de flexibiliteit die Alembo kan leveren om pieken en dalen, zoals bijvoorbeeld rond Sinterklaas en in de vakantieperiodes, op te vangen.
Het overleg tussen Intertoys en Alembo resulteerde in een geoptimaliseerde inzet van agents en de gunning van een 2-jarig contract van het bemensen van de Klantenservice voor Intertoys door Alembo. Het contract is in juni ingegaan. Uiteraard is Intertoys nauw betrokken bij de operatie. De agents werken in de systemen van Intertoys en er is dagelijkse monitoring van de performance. Iedere dag zijn de KPI’s beschikbaar en kan waar nodig gestuurd worden.