BVA Auctions bezoekt Alembo Suriname en implementeert Robin

BVA Auctions bezocht in juni 2019 Alembo Suriname om het programma Robin te implementeren voor het klantenserviceteam dat vanuit Suriname voor BVA Auctions de klantvragen beantwoordt. BVA Auctions ging van het klantenserviceplatform Zendesk over naar Robin.

Martijn Wuister, Manager Customer Service van BVA Auctions deelt graag zijn ervaringen over Alembo Suriname.

“Het eerste wat mij opviel toen ik bij het kantoor van Alembo in Paramaribo binnenstapte, was dat daar groot mijn persoonlijke motto aan hun muur hing: “Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they will take care of the clients. – Richard Branson”.

Hoe vaak maak je mee dat je je eigen overtuiging zo snel en direct weerspiegeld ziet binnen een bedrijf? De tekst op canvas was gelukkig niet toevallig gekocht bij de Xenos omdat dat zo geinig klonk, maar bleek overal gevolgd te worden en dus ook te zien. Er waren, om maar een paar dingen te noemen, geen cubicles maar open werkplekken met veel ruimte voor onderling contact. De verschillende teams zaten niet afgezonderd van elkaar in ruimtes, maar bij en vaak ook tussen elkaar door in een grote open ruimte. Bepaald niet wat je verwacht bij een facilitair contact center.

Alembo bleek ook veel initiatieven in de lokale gemeenschap te ontplooien en staat daarmee als echt Surinaams bedrijf met de wortels verankerd in de stad. Zo maken ze gebruik van de kracht en potentie van dit land en deze samenleving.

Dat de leuke, gezellige en geïnteresseerde customer service medewerkers een hoge productiviteit weten te halen komt ongetwijfeld uit al deze zaken voort, maar zeker ook uit hun betrokkenheid bij onze organisatie. Het enthousiasme waarmee ik ben ontvangen maakte dat ik me enorm welkom voelde, en heeft me ook doen inzien wat de waarde van zo’n bezoek is. Dit had ik zeker veel eerder moeten doen.”

klantbezoek BVA Auctions Alembo Suriname


Meer weten over alembo?

Neem gerust contact met ons op!