Corona treft sectoren maar zorgt ook voor groei binnen E-commerce & Zorg
Zoals bij de meeste bedrijven, heeft Corona ook impact op Alembo en onze dienstverlening. We zien verschillende ontwikkelingen bij klanten. Sommigen zien hun werkstroom afnemen waardoor er minder werk wordt uitbesteed. Anderen, zoals Webshops op het gebied van Wonen & Tuin, Huishouden, Fashion, Speelgoed en Muziek, draaien overuren. Extra Alembo mankracht is gevraagd om hierbij te ondersteunen (klantenservice, retourstromen, content). Accountancybureaus voor de zorgbranche draaien volle weken en Alembo ondersteunt bij hun financiële administratie en assistent accountancy. Drukke ondernemers weten onze Virtuele Assistentie diensten inmiddels weer te vinden.
Komende maanden start Alembo met 2 nieuwe klantenservice trajecten binnen de sectoren: Huishoudelijk en Fashion. Daarnaast starten we met nieuwe klant trajecten voor boekhouding en assistent accountancy. We zien er erg naar uit.
De directe toekomst wordt gedomineerd door Corona. Op de wat langere termijn gaan wij ervan uit dat Corona een golf was, waar we van hebben kunnen leren. Concreet verwachten wij dat de combinatie op kantoor en thuis werken veel meer zal worden geïmplementeerd. Hoe we dat precies gaan doen vinden we uit. Concreet willen wij samen met elkaar werken aan inspiratie. Hoe realiseren, behouden en maximeren wij klant en werkgeluk.