E-commerce
Mis geen enkel klantcontact!
De dynamische wereld van e-commerce
Mis geen enkel klantcontact!
E-commerce is een dynamische wereld, waar de klant 24/7 bestellingen plaatst en/of vragen rondom uw producten heeft. Ontwikkelingen op het gebied van prijs en logistiek zoals ‘op dezelfde dag bezorgen’ gratis verzenden en retour sturen, verkleinen de winstmarges maar verhogen de klantbeleving. Grotere webshops die succesvol zijn, worden groter en verdringen de kleinere minder bekende webshops.
Om de concurrent voor te zijn, investeren steeds meer webshops in 2021 in onderscheidende klantbeleving. Het missen van een bestelling gerelateerde vraag is geen optie als u succesvol wilt zijn. Alle telefoontjes en e-mails van klanten moeten op tijd worden opgenomen en verwerkt. Bedrijven hebben steeds meer moeite om gekwalificeerd personeel te vinden en kunnen daarmee niet aan de stijgende verwachtingen van de klant te voldoen zonder de vaak uitdagende kosten-doelstellingen uit te breiden. Juist tijdens piektijden stijgt dit probleem.
E-commerce
Klantenservice
Veel callcenters hebben een hoog verloop en de ROI van de trainingsgroepen blijft bij dit hoge verloop achter. Lichte werkachterstanden worden door bv herhaalcontact en de oplopende logistieke vragen heel snel verstikkende achterstanden. Het is belangrijk om direct aan het begin van de seizoenspiek er met externe hulp sterk voor te staan.
Alembo biedt uitzonderlijke oplossingen voor de moderne e-business, hetzij op gebied van SEO teksten of multi-channel klantenservice of juist een gecombineerd pakket. Besteed (deels) het klantcontact en webcare van uw bedrijf uit aan een ervaren callcenter. Verhoog niet alleen uw inkomsten, maar versterkt ook de relatie met uw klanten. U hebt een professioneel callcenter nodig dat o.a. alle logistieke vragen, productinformatie, financiële vragen en retour processen efficiënt en met hoge kwaliteit kan beantwoorden. Tijdens piekuren, nachten en weekends, of zelfs op feestdagen.
Onze agents helpen uw klanten elke dag of tijd van het jaar. Met gebruik van alle moderne klantcontact kanalen zorgen wij voor verlichting in uw operatie, waardoor u de vrijheid hebt om producten en diensten verder te ontwikkelen. We bieden klantenservice diensten aan op het gebied van inbound en outbound telefonie, email, live chat en webcare.
Het resultaat voor u:
- 24 x 7 Klantcontact, 365 dagen per jaar.
- U mist geen enkel klantcontact, door goede voorbereiding en training zijn wij in staat om 90% van alle 1e lijns vragen direct te beantwoorden.
- Gemiddelde klanttevredenheid van 8,5 of hoger
- Flexibele arbeid door opvangen van overloop, piekmomenten of bereikbaarheid na werktijd
- Zeer veel ervaring met verschillende klantenservice tools en applicaties
Verhoog uw positie in Google
E-commerce content
Het plaatsen van webteksten zoals blogs en data in uw CMS kan tijdrovend en arbeidsintensief zijn. Vaak gaat dit gepaard met een jaarlijks terugkerende piekbelasting, omdat u precies op het juiste moment uw nieuwe collectie live wil brengen. Naast een grote hoeveelheid aan teksten voor uw website, speelt de vraag of uw producten ook daadwerkelijk worden gevonden op Google een belangrijke rol. Want zonder gebruik te maken van SEO regels bij het vullen van uw content, laat de conversie naar uw site en uw uiteindelijke omzet te wensen over. Bij Alembo vindt u een professionele partner voor al uw content werkzaamheden. Sinds 2015 zijn wij werkzaam voor kleinere en grotere webshops in Nederland en België zoals bol.com, intertoys, Art & Craft en Nancyhomestore.
Combinatie diensten
Geef uw e-commerce bedrijf een competitief voordeel!
Als u gebruik wil maken van onze klantenservice en contentdiensten dan profiteert u niet alleen van de eenvoud van één vertrouwde partner, ook kunnen wij op maat gemaakte offertes voor u maken. Neem contact met ons op en we stellen graag samen u behoeftes en onze mogelijkheden op in een optimale oplossing voor u. Voorbeelden van bedrijven die u voor zijn gegaan zijn: bol.com, Intertoys, Art & Craft, fonQ en Desk Services.