Alembo zoekt een nieuwe accountmanager

Ben jij een ervaren HBO of WO’er en ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Alembo is de expert in het op afstand uitvoeren van administraties, klantenservice en contentcreatie voor klanten in Nederland en België. Dit outsourcen zorgt voor flexibiliteit en structurele kostenverlagingen bij onze klanten.

In zowel de verzekeringsbranche als in de gezondheidszorg is behoefte aan administratieve ondersteuning die zorgt voor kostenverlaging. Wij zijn dan ook op zoek naar accountmanagers die ervaring hebben binnen deze branches.

Functieomschrijving

Je hebt een netwerk van beslissingsnemers, CEO’s, Managers Operatie bij Verzekeraars of in de Gezondheidszorg. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, je kunt je goed inleven in de klant en denkt graag in oplossingen voor de klant. Het kost je geen moeite om de klant te overtuigen en je hebt van nature de drang om te excelleren. Je gebruikt je huidige netwerk om opdrachten binnen te halen en bedenkt nieuwe wegen om nieuwe klantrelaties aan te gaan. Je vindt het werken binnen een internationale omgeving een uitdaging en hebt affiniteit met outsourcing.

Wie zoeken wij?

Jij bent iemand die:

  • Consultative Selling
    • in staat is om abstracte dienstverlening te vertalen naar voor- en nadelen voor de klant
    • in staat is om de onderhandelingen op hoog niveau uit te voeren, en de deal te closen
    • niet alleen de deal weet te sluiten maar ook het bijbehorende traject kan begeleiden.
  • Accountmanagement
    • in staat is hoogwaardige klantrelaties te onderhouden
    • een goed businessplan op kan stellen en deze daadwerkelijk weet uit te voeren
    • Management kan ondersteunen in het bepalen van de strategische richting van het bedrijf.

Wij zoeken iemand die minimaal 5 jaar werkervaring heeft in soortgelijke functie binnen het Verzekeringswezen of de Gezondheidszorg.

Vaardigheden:

  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Oplossingsgericht
  • In staat om snel vertrouwen te winnen bij de klant
  • Pro-actief en werkt zelfstandig
  • Denkt out-of-the box als het gaat om het aanboren van nieuwe markten, maken van proposities en het benaderen van potentiële klanten
  • Goed om kunnen gaan met cultuurverschillen

Bedrijfsprofiel

Alembo voert voor middelgrote- en grote bedrijven administratieve en klantenservice taken uit. Doordat wij deze taken overnemen worden ze efficiënter uitgevoerd, creëren wij flexibiliteit en leveren wij minimaal 30% kostenverlaging voor de bedrijven. Het is spannend voor desbetreffende bedrijven om (delen van) hun administratie uit te besteden. Wij doen dit al 12 jaar voor diverse bedrijven en jij bent in staat om zowel de voor- als nadelen toe te lichten en over te gaan tot afsluiten van het contract.

De werkzaamheden worden op afstand, vanuit Suriname uitgevoerd.

Je werkt zelfstandig en hebt net zoals je andere collega’s in Nederland veel vrijheid in het inrichten van je werktijden en werklocatie. Standplaats is Alkmaar.

Alembo is de afgelopen 3 jaar met gemiddeld 20% per jaar gegroeid, en streeft ernaar om deze groei te continueren.

Wat bieden wij

  • Een moderne dienstverlening, waarbij je veel mogelijkheden krijgt om die verder te ontwikkelen.
  • Een baan waar je veel vrijheid krijgt. Zowel qua tijdbesteding, locatie, als aanpak.
  • Een interessante bonusstructuur
  • Een goed, marktconform salaris, dat hoort bij je opleiding en werkervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een bedrijf dat gericht is op groei.

Ben jij de accountmanager die wij zoeken? Stuur dan nu je motivatiebrief en cv naar:

reacties@alembo.nl

Voor vragen kun je bellen naar: 072-737 0000


Meer weten over alembo?

Neem gerust contact met ons op!