In oktober heeft het bedrijf TEO een nieuw verfrissend concept gelanceerd op de Nederlandse markt. Het bieden van preventief onderhoud voor CV’s, Riolering, Hang & Sluitwerk en Dakgoten.
Mede door de moderne technieken en systemen is TEO in staat om superieure service tegen de laagste kosten in de markt te leveren. Alembo bemant de klantenservice voor TEO, doet de administratie in het CRM en stuurt de monteurs aan. Een compleet nieuw concept. TEO is gewoon eenvoudig te bereiken via gewoonteo.nl.
Gedurende de ontwikkelfase is het registratie- en storingsproces vastgelegd, zijn de instructies geschreven en is het call center script in Call Center Live (CCL) geïmplementeerd. ICT tools werden gestroomlijnd en gekoppeld, de website, het CRM systeem, de mobiele applicaties en de voice van CCL, zodat we klaar waren om te starten.
Er is gestart met een zogenaamde ‘soft launch’. De eerste telefoontjes varieerden van alarmerende telefoontjes van een gaslek tot geïnteresseerde vakmensen die nieuwsgierig waren naar het nieuwe concept. De eerste aanmeldingen stroomden binnen, storingen werden gemeld en opgepakt door de dichtstbijzijnde monteurs tot tevredenheid van de klant. TEO valt in de smaak. In deze fase beantwoordden de operators vele vragen waarbij er soms documentatie werd geraadpleegd. Alle ‘gaps’, valide vragen en scenario’s werden meteen genoteerd en bijgewerkt in de instructies en in het script.
TEO is laagdrempelig en bereikbaar zoals ook een goede vriend of amicale buurman of buurvrouw is. Dit uit zich bij TEO ook in de communicatie. Waar de klantenservice operators gewend zijn te vousvoyeren, mag (lees: moet!) er nu gejij’d en gejou’d worden. Dat was in het begin even wennen, vooral bij oudere bellers, inmiddels hebben we deze tone-of-voice ook eigen gemaakt.
Alembo en TEO zijn nog volop in ontwikkeling en bezig talloze verbeteringen door te voeren. Steeds meer klanten weten Teo te vinden waardoor we samen bouwen aan een succesvol concept!