Backoffice
Backoffice en Midoffice ondersteuning
Orders, retouren, factuurinvoer, loonadministratie en akteverwerking
Administratieve backoffice door professionals
Administratieve backoffice uitbesteden
Overweegt u outsourcing van uw midoffice of administratieve backoffice werkzaamheden? Het geheel of gedeeltelijk uitbesteden van terugkerende maandelijkse taken kan zeer interessant zijn. U bespaart hierdoor aanzienlijk tijd en kosten. Omdat u tijd over heeft, kunt u de focus verleggen om uw medewerkers taken te geven die direct impact hebben op de groei van uw organisatie. Wanneer u administratieve backoffice taken belegd bij Alembo bespaart u al snel 30% of meer op uw operationele kosten.
Ook wanneer u te maken heeft met dagopleveringen of piekmomenten, is het outsourcen naar een offshore bestemming zeer aantrekkelijk. Omdat Alembo circa 300 medewerkers in dienst heeft, kunnen wij flexibele arbeid leveren waardoor u snel op kunt schalen.
Alembo is transparant in de communicatie en houdt van korte lijnen: u krijgt uw eigen contactpersoon in Suriname en in Nederland. Voorafgaand worden verwachtingen afgestemd zoals snelheid, kwaliteit en oplevermomenten. Ieder traject starten we met een pilot om zo te toetsen of verwachtingen in de praktijk kunnen worden waargemaakt. Daarna gaan we over tot opschaling en gefaseerd uitbreiden.
Opleveringen per dag conform kpi's
Onze medewerkers zijn hoogopgeleid en ieder traject wordt met zorg voorbereid en begeleid zodat wij samen met u de afgesproken kwaliteit en deadlines halen.
Bij orderentry, akteverwerking of retourverwerking is het op dagbasis verwerken binnen de gestelde deadline orde van de dag. De klant moet immers goed geholpen kunnen worden, waarbij te lang wachten op een antwoord niet op prijs wordt gesteld.
Alembo is gewend om met strakke KPI’s te werken die sturen op snelheid, nauwkeurigheid en het opleveren van vastgestelde volumes per dag.
Onze professionals staan voor u klaar
Ons administratieve backoffice team bestaat uit een groot team van ervaren medewerkers. Hierdoor zijn wij in staat om snel op te schalen en in te werken en onze ervaren expertise voor eenvoudigere of complexere trajecten in te zetten.
Onze jarenlange ervaring hebben wij opgebouwd door diverse werkzaamheden binnen branches als Zorg, Bankwezen, Verzekeraars, Telecom en E-commerce. Wij werken o.a. samen met Intertoys, Service Point en Diks Verzekeringen.
Het outsourcen van administratieve backoffice via Alembo bestaat uit: het verwerken contracten, orders, retouren, facturen, loonadministratie, rapportages, formulieren en mutaties. Doordat onze medewerkers goed Nederlands kunnen lezen en schrijven, is het zeer interessant om Nederlandstalige repeterende orderentry activiteiten uit te besteden.
Alembo's Administratieve Back- en Midoffice
- Orderentry en orderverwerking voor de zorgbranche
- Verwerking van retouren voor webshops
- Het verwerken van dossiers en polissen voor verzekeraars
- Loonadministratie en contractverwerking voor de uitzendbranche
- Het doorvoeren van mutaties in aktes voor Internationale bank
- Het verwerken van facturen voor telecom bedrijven
- Financiële administratie voor accountants
Veiligheid gegarandeerd
Uw data is in veilige handen bij Alembo. Alembo is ISO 9.001 en we werken conform ISO 27.001. Certificatie ISO 27.001 is gepland met KIWA Leiden en zal gebeuren nadat er weer normaal vliegverkeer mogelijk is.
Het inloggen op systemen gaat via een beveiligde VPN-verbinding. Bovendien is Alembo voor alle security audits geslaagd, waaronder voor KPN, ABN AMRO, Internationale Bank en een Belgische Telecom.
Alembo werkt conform de privacywet, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), welke van toepassing is in de hele Europese Unie. Voor meer informatie over AVG, download hier de whitepaper.
Onze USP's
- Zeer ervaren medewerkers, strikte werving en selectie
- Significant lagere operationele kosten
- Opschalen en opvangen van pieken snel mogelijk door ervaren team van circa 80 medewerkers. 24x7 Bereikbaar
- Hoge kwaliteitsstandaarden en strikte sturing op output (Kpi's)
- Gecontroleerd beginnen middels pilot. Testen, inregelen en leren. Hierdoor snel op gewenste niveau
- Advies bij het vereenvoudigen en verbeteren van het werkproces
- Tijdsverschil zorgt voor verlening werkdag en meer volume wegwerken bij dagopleveringen
- Laag verloop en ziekte verzuim <1% kennis blijft behouden door weinig tot geen wisselingen. Focus op ontwikkeling en werkgeluk naast prestatie.
We denken graag met u mee
Snelle verbindingen met uw klantsystemen
We denken graag met u mee. Of het nu gaat om het bepalen van de juiste strategie of het samenstellen van een winstgevende businesscase.
We kunnen de werkzaamheden zowel offline als online in uw eigen applicatie uitvoeren. Hierbij maken we altijd gebruik van beveiligde netwerkverbindingen. Door uitstekende IT infrastructuur wordt er op afstand net zo snel gewerkt als u gewend bent. Onze 3 internetproviders, waarvan de belangrijkste glasvezel is en daarbovenop 4G dataverbinding en ADSL maken dat mogelijk.
Een goede voorbereiding is het halve werk. Gefaseerd en gecontroleerd vindt de implementatie plaats. Transparantie en heldere communicatie helpt bij het opbouwen van een prettige lange termijn relatie. Waardoor succesvolle samenwerkingsverbanden ontstaan en voor beiden een win-win situatie.