Branches

Onze expertise voor uw branche

Verlaag kosten en profiteer van een uitmuntende service

Alembo uw outsourcepartner

Alembo is sinds 2005 actief als outsourcepartner voor Nederlandse en Belgische klanten. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een van de grootste BPO dienstverleners in Suriname. Met een team van circa 300 collega’s bedienen wij Nederlandse, Belgische en Internationale klanten op het gebied van gegevensverwerking, operationele diensten en backoffice, klantenservice, persoonlijke assistentie en webcontent. 

Branches waar Alembo actief is

Alembo is actief in verschillende branches. Van E-commerce, tot Verzekeraars en de Zorg. We hebben ze voor u op een rij gezet:

Ervaar de voordelen van overzees outsourcen

Een groot voordeel is dat Nederlands de voertaal in Suriname is, waardoor de communicatie en uitvoeringen gemakkelijker gaan dan in de bekende offshoring landen zoals India, de Filippijnen en nearshore zoals  Roemenië. Daarnaast selecteren en trainen wij onze mensen specifiek op hun taalvaardigheid en uitspraak. Uiteraard heb je met callcenter werk te maken met een licht accent, maar dit is niet anders dan als er een agent in Nederland een telefoontje opneemt die een accent heeft. Ook ervaren onze klanten geen verschil in de webteksten die wij wekelijks opleveren.

Bij Alembo zijn meer dan 300 medewerkers werkzaam met een goed opleidingsniveau. Ze zijn gemiddeld MBO of HBO opgeleid. We besteden veel aandacht aan training en doorgroeimogelijkheden en hebben een zeer laag verloop en ziekteverzuim. Aandacht voor een goede werksfeer vinden wij erg belangrijk, omdat dit zich doorvertaald in goede resultaten en een gezond werkklimaat.

Surinaamse mannen en vrouwen zijn zeer servicegericht, het zit in hun DNA om vriendelijk, warm en geïnteresseerd te zijn. Deze kracht vertaalt zich in een goede en open houding naar klanten toe, via de telefoon, email, chat of andere kanalen. Tegelijkertijd is de Nederlandse cultuur en manier van omgang hen zeer bekend en kan men goed omgaan met de directe en zakelijke manier van afstemmen. Alembo stimuleert haar mensen om zelf oplossingen te bedenken en proactief te zijn; belangrijke competenties die bijdragen aan succesvolle resultaten en klantrelaties.

U betaalt gegarandeerd een goede prijs, tegen een goede kwaliteitverhouding. Jarenlang gingen andere klanten u voor en zijn nog steeds tevreden offshoringspartner van Alembo. Hoe bewaken wij een goede kwaliteit? Voor onze projecten hebben we een intern kwaliteitssysteem en continue kwaliteitsbewaking. Daarnaast besteden wij voor zorg bij de werving en selectie van onze mensen, heeft u een persoonlijk contactpersoon in Nederland en Suriname, duidelijke afspraken over meetbare doelen en resultaten, veilige en stabiele IT omgeving en transparantie in communicatie over de voortgang. We werken we conform ISO9001 en voeren onze projecten uit conform de AVG wetgeving. Doordat de lonen een stuk lager liggen in Suriname dan in Nederland bespaart u al snel 30 -50% op uw kosten.

Overweegt u uw openingstijden te verlengen van uw klantenservice? Outsourcing naar Alembo biedt de oplossing. Wij zijn 24×7 open voor al uw klantvragen. Maar ook als u bijvoorbeeld te maken heeft met dagopleveringen bij akteverwerking of dagrapportages kunt u gebruik maken van onze diensten. Als uw werkdag ophoudt, gaan wij gewoon verder. Het uitvoeren van klantenservice of administratie kan goed vanuit Suriname worden uitgevoerd door uitstekende internetcapaciteit. Suriname is via meerdere glasvezelverbindingen gekoppelt aan het America net. Wij hebben 3 internetproviders, de belangrijkste is een glasvezelverbinding en daar bovenop is een 4G dataverbinding en ADSL. Door deze 3 onafhankelijke verbindingen is het internet van uitstekende kwaliteit en snelheid.

Heeft u te maken met seizoenspieken zoals tijdens de feestdagen, of in het voor- en najaar? Is het moeilijk om goed kundig personeel te vinden voor bv. uw backoffice administratie, orderverwerking of klantenservice? Alembo is in staat met een capaciteit van meer dan 300 medewerkers snel in te springen op uw vraag. 

Tijdens de winterperiode is het 4 uur vroeger en in de zomermaanden is het 5 uur vroeger in Suriname. Dit kan zeker in uw voordeel werken, bijvoorbeeld wanneer u te maken heeft met dagopleveringen. Wanneer u en uw collega’s het kantoor afsluiten om naar huis te gaan, werken wij nog voor u verder, waardoor u meer kunt bereiken op een werkdag. 


Meer weten over wat Alembo voor u kan betekenen?

Neem gerust contact met ons op!

Portfolio Alembo